Selçuk Eleser / Beden Eğitimi Öğretmeni / Şekerpınar Hasan Tahsin Ortaokulu / KOCAELİ / TÜRKİYE


Hakkımda

2007 yılından beri ortaokul ve lise düzeyinde Beden Eğitimi öğretmenliği yapıyorum. Öğrenme, motivasyon, performans, değerler eğitimi, çevre ve kültür gibi konulara ilgi duyuyorum. Aynı zamanda futbol, masa tenisi, atletizm ve cimnastik alanlarında antrenörlük yapmaktayım. Özellikle temel hareket eğitimi, fiziksel aktivite ile hareket ve antrenman bilimi üzerine çalışmalar yürütüyorum. Kültür ve Çocuk Spor Kulübünün başkanlığını yapmaktayım.
2007 yılından beri ortaokul ve lise düzeyinde Beden Eğitimi öğretmenliği yapıyorum. Öğrenme, motivasyon, performans, değerler eğitimi, çevre ve kültür gibi konulara ilgi duyuyorum. Aynı zamanda futbol, masa tenisi, atletizm ve cimnastik alanlarında antrenörlük yapmaktayım. Özellikle temel hareket eğitimi, fiziksel aktivite ile hareket ve antrenman bilimi üzerine çalışmalar yürütüyorum. Kültür ve Çocuk Spor Kulübünün başkanlığını yapmaktayım.



TAKIM ÇALIŞMALARI

Sosyal Sorumluluk Röportaj Etkinliği

Sosyal Sorumluluk Ekipleri Genel Toplantısı


ORTAK ÜRÜNLER

E-Dergi

Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri, yoksulluğu ortadan kaldırmayı, gezegenimizi korumayı ve insanların barış ve refah içinde yaşamasını sağlamayı hedefleyen evrensel eylem çağrısı olarak 17 küresel hedeften oluşuyor. Bu hedefler, Binyıl Kalkınma Hedeflerinin başarılarının üzerine inşa edilmiş ve iklim değişikliği, ekonomik eşitsizlik, yenilikçilik, sürdürülebilir tüketim, barış ve adalet gibi yeni alanları da içermek üzere sıralanmıştır. Hedefler birbiriyle bağlantılıdır; bir hedefte başarının sağlanması, diğer hedeflerin ve ortak yönleri olan sorunların hep birlikte ele alınmasıyla mümkün olabilir. Bizler de İnsanca, Pek İnsanca (Pandemi) ekibi olarak, Sürdürülebilir Kalkınma İçin Küresel Amaçlara yönelik öğretmen köşelerimizin ve öğrenci çalışmalarımızın yer aldığı bir e-dergi ile destek olacak bir ürün ortaya çıkardık.


5N1Kılçık (Karışık Ülke Takımı)

Aşağıdaki tabloda 10 okulun öğrencileri 5 ayrı takımda toplanmışlardır. Her takım "öğrenme" konusu hakkında "5N1Kılçık" olarak adlandırdığımız konu başlıkları ile ilgili görüşlerini padlet sayfasında belirterek ortak bir ürün oluşturmuşlardır.


İşaret Dili
 Çalışmaya Ulaşmak İçin TIKLAYINIZ

ÇALIŞMALAR



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder